Saturday, November 10, 2012

on behalf of my broken heart

Bismillah..

101112 suka tarikh ni? RT jika anda suka. LOL.

okay errrbody tahu yang tarikh harini sangat wonderfull, I guess kenapa UITM tak keluarkan result pada tarikh yang cantik ni. Tapi tarikh semalam lagi cantik sebab semalam merupakan jumaat terakhir bagi tahun Islam. #flip tudung *winkwink*  aku tengok kawan kawan aku semua update blog diorang tunjuk slip result diorang. alhamdulillah. i got 3.88 for this semester. okay this is the first time aku cerita tentang pointer aku dalam blog.bukan untuk riak atau takabur. sekadar untuk share the nikmat Allah sebab if you guys read my entry LEAVE YOUR FEARS BEHIND you'll understand how much aku stressed mengalahkan orang hilang anak. 


semester 1 = 3.89
semester 2 = 3.87
semester 3 = 3.88
semester 4 = _______
semester 5 = _______
semester 6 = _______



baik buruk semuanya ujian tuhan. tinggal lagi tiga semester. tapi aku sendiri tahu pointer tak menjamin apa apa. yang penting bila kau kerja nanti. asal pandai bawak diri. jauh lah kau pergi. JAUH. yes aku nak pergi jauh. jauh dari sini. jauh dari Malaysia. sampai tak ada siapa pun  boleh cari aku. im saying on behalf of my broken heart. 


before i forgot tahniah lah. untuk yang dekan, *tepuk tangan* saya Nadira Natasha Binti Mohd Nazan ingin mengucapkan tahniah kepada anda semua yang mendapat keputusan finale exam bagi semester ini. bagi yang ada peningkatan, teruskan. bagi yang menurun jangan putus asa. bagi yang putus cinta, mari join team single! yeah! 


awat hang gatai jewboq sangat nak bercinta sana sini. LOL aku sendiri experience single itu jauh lebih seronok. sunyi tu biasalah. tapi itu kau sendiri kena hiburkan hati kau. cakap dengan dinding pun boleh jadi seronok tahu? 


Umur aku hampir 20 tahun. its such a frightened things. but this somethin' different. kenapa perlu takut? age is just a number. and getting 20's is like a rebirth for me. i got too many plans for my life. i just have to remember there's no one is going to make my dreams come true for me. it is my job to get up everyday and work towards thing that i want. SOMETHING i really want deepest in my heart.



                                                           ♥im nearly 20th. and i just love it

No comments: